آلبوم خواننده برگزیده «عصر جدید» به زودی منتشر می‌شود

آلبوم خواننده برگزیده «عصر جدید» به زودی منتشر می‌شود

1401/12/15 - 14:51 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

این آلبوم با نام «ماه من» طی روزهای آینده در ایران و پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان منتشر می‌شود. آلبوم «ماه من» شامل هشت قطعه است که در مراحل تولید آن چهره‌های مطرح و چند هنرمند جوان عرصه شعر و موسیقی حضور داشته‌اند.

احسان یاسین سال گذشته با شرکت در مسابقه «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته‌های خودش هم بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند. وی اکنون با همان سبک آثار و تجربه بیشتر که حاصل همکاری با چهره‌های سرشناس موسیقی و ترانه از ایران و کشورهای دیگر است اولین آلبومش را با ترانه‌هایی به زبان‌های فارسی و انگلیسی و عربی ارائه خواهد کرد.

به گفته دست اندرکاران تولید آلبوم «ماه من»، این پروژه هم با نگاهی به جذب مخاطبان عرب زبان و همچنین انگلیسی‌زبانان تولید شده است.

این خواننده جوان طی سال‌های گذشته هم تک‌آهنگ‌هایی به زبان‌های فارسی و عربی و انگلیسی تولید و منتشر کرده است. البته برخی از این آثار هم با همصدایی خوانندگان خارجی نظیر رضا زکریا و محمد طارق در پلتفرم‌های جهانی موسیقی منتشر شده بود.

آلبوم «ماه من» با صدای احسان یاسین از سوی کمپانی «نورانیک میوزیک» تولید شده و قرار است علاوه بر پخش فیزیکی و دیجیتالی در ایران، توزیع گسترده‌ای در پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان داشته باشد.

 

منبع : آخرین خبر

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×