سینا درخشنده سفیر پروژه گردشگری جام جهانی فوتبال شد

سینا درخشنده سفیر پروژه گردشگری جام جهانی فوتبال شد

1398/09/25 - 10:30 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده با حضور در استان بوشهر، اجرایش در شهر «دیلم» را برگزار کرد که این اجرا، نخستین کنسرت در تاریخ این شهرستان بود. پیش از این هیچ کنسرتی اجازه اجرا در این شهر را پیدا نکرده بود، اما با حمایت‌های استاندار بوشه، این کنسرت بدون هیچ حاشیه‌ای و با کیفیت مناسب برگزار شد.

پس از این اجرا، فرماندار شهرستان دیلم از سینا درخشنده تمجید و تقدیر کرد که توانست در این شرایط اجتماعی، شور و نشاط را به میان مردم دیلم بیاورد.

همچنین سینا درخشنده کنسرتی در شهر بوشهر داشت و در آنجا و از سوی استانداری به عنوان سفیر پروژه ملی بوشهر توریست 2022 انتخاب شد. بوشهر توریست 2022 پروژه‌ای بین‌المللی بین ایران و قطر است که مربوط به جام جهانی فوتبال است. در میان شهرهای ایرانی، بوشهر کمترین فاصله‌ی دریایی و هوایی‌ را با کشور قطر دارد؛ از این رو هنگام برگزار جام جهانی 2022 در کشور قطر، قرار است که بوشهر پذیرای بخشی از گردشگران جام جهانی فوتبال باشد. از هم اکنون پروژه‌های بسیاری در بوشهر در حال ساخت است تا زیرساخت‌های لازم برای پروژه بوشهر توریست 2022 مهیا شود. هم‌اکنون 40 اقامتگاه بومگردی در بوشهر و مناطق اطراف آن مشغول کار و چند هتل پنج ستاره و چند رستوران دریایی در حال ساخت هستند.

سینا درخشنده خواننده موسیقی پاپ کشورمان به عنوان سفیر این پروژه ملی انتخاب شده تا در راه معرفی و رونق آن تلاش کند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×