«کیهان کلهر» برای فیلم «مجبوریم» موسیقی می‌نویسد

«کیهان کلهر» برای فیلم «مجبوریم» موسیقی می‌نویسد

1398/06/23 - 13:36 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

«مجبوریم» پنجمین فیلم رضا درمیشیان پس از فیلم‌های «بغض» ، «عصبانی نیستم!» ، «لانتوری» و فیلم به نمایش در نیامده «یواشکی» است. این فیلمِ پربازیگر و پر لوکیشن‌ترین فیلمِ این کارگردان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.

«مجبوریم» به سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان تولید شده است و بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، بهمن فرمان آرا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی و ... در آن حضور داشته‌اند.
 
نوای کمانچه کیهان کلهر در موسیقی متن فیلم «جوانی بدون جوانی» ساخته فرانسیس فورد‌کاپولا ازجمله آثار به‌یاد ماندنی اوست. این فیلم که در سال2007میلادی ساخته شد، با آهنگ‌سازی «اسالدو گولیچف» و کمانچه‌نوازی «کیهان کلهر» به نمایش درآمد.

«کیهان کلهر» سال جاری کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر به همراهی کوارتت مینیاتور روی صحنه برد. «شهر خاموش» یکی از آثار شناخته شده کیهان کلهر است که سال 1387 با همراهی گروه «بروکلین رایدر» منتشر شد و تاکنون آثار این آلبوم در بسیاری از شهرهای اروپایی و آمریکایی به اجرا درآمده است.

این هنرمند همچنین امسال به دلیل تسلط و یکانگی مهارت این استاد کمانچه، در نوآوری و ایجاد زبان‌های جدید هیجان‌انگیز موسیقی و برای رساندن سنت موسیقی کلاسیک ایرانی به گوش مردم سراسر جهان جایزه‌ی «وومکس» را دریافت کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×