برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۷ انتخاب می‌شوند

برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۷ انتخاب می‌شوند

1398/07/28 - 13:16 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

سایت جشن سالانه «موسیقی ما» در حال حاضر صرفاً برای بررسی گزینه­‌های بخش­‌های مختلف فعال شده تا مخاطبین و اهالی موسیقی با بازبینی این گزینه‌ها، نواقص و اشتباهات احتمالی را از طریق بخش «ارتباط با ما» اعلام نمایند.

فرآیند شرکت در نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» به این ترتیب است که مخاطبان و کارشناسان موسیقی با ورود به سایت awards.musicema.com می‌­توانند از طریق شماره تلفن همراه خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. پس از این مرحله یک کد پنج رقمی برای مخاطبان یا کارشناسان موسیقی پیامک می‌­شود که با ثبت آن کد در سایت می­‌توانند به تمامی صفحات نظرسنجی دسترسی داشته باشند.
 
بخش­‌های نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» همانند ادوار گذشته این رویداد پس از ساعت‌­ها بررسی ستاد برگزاری و همچنین جلسات متعدد با هنرمندان و کارشناسان موسیقی آماده و تلاش شده تا تخصصی­‌تر از نظرسنجی­‌های سال­‌های اخیر باشد. به همین دلیل بخش‌­های نظرسنجی در شاخه کارشناسی با مردمی تفاوت دارد. به‌عنوان مثال در چند بخش از شاخه مردمی آلبوم‌هایی وجود دارد که در شاخه کارشناسی در بخش متفاوت و تخصصی دیگری قرار گرفته‌اند.
 
نکته مهم درباره بخش‌های مختلف نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» این است که ملاک‌های انتخاب گزینه‌ها بالای صفحه هر بخش توضیح داده شده و از تمامی کارشناسان و مخاطبان موسیقی درخواست می‌شود که پیش از ثبت نظر، نسبت به مطالعه این قسمت اقدام نمایند. همچنین در تمامی بخش‌ها هر شخص حداکثر می‌تواند پنج گزینه را انتخاب کند. در صورتی که نسبت به برخی بخش‌ها نظر خاصی هم نداشتید امکان خالی گذاشتن آن بخش وجود دارد.
 
بخش انتخاب بهترین تک‌آهنگ ژانرهای مختلف موسیقی هم مانند سال گذشته فقط در شاخه مردمی قرار دارد. در این بخش با توجه انتشار چند هزار عنوان اثر در ژانرهای مختلف در سال گذشته، انتخاب آثار براساس میزان پخش در سایت «موسیقی ما» صورت گرفته است. در بخش ترانه هم با توجه به انتشار بیش از دو هزار ترانه در سال گذشته و دشواری انتخاب از میان تمامی آثار برای کارشناسان، گزینه‌های حاضر با نظر یک هیئت کارشناسی در زمینه ترانه انتخاب شده‌اند.

توسعه و ارائه بخش‌های مختلف سایت جشن سالانه «موسیقی ما» در چند فاز طی هفته‌های صورت خواهد گرفت و به‌زودی بخش‌های مختلفی از جمله فهرست رکوردداران دریافت تندیس، گالری عکس و قاب‌های ماندگار ادوار گذشته و... به این سایت اضافه خواهد شد.

همچنین قرار است برای اولین بار، جوایزی به کاربران شرکت‌کننده در نظرسنجی اهدا شود که جزئیات آن در هفته‌ی آتی اعلام خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×