علیرضا قربانی برنده جایزه «گلوبال میوزیک اواردز» شد

علیرضا قربانی برنده جایزه «گلوبال میوزیک اواردز» شد

1398/07/17 - 12:22 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

جایزه Global Music Awards به صورت فصلی برگزار می‌شود و فقط موزیسین‌هایی در آن می‌توانند شرکت داشته باشند که مستقل باشند و آثارشان با لیبل کمپانی خاصی به انتشار نرسیده باشد. در هر فصل این رویداد سه مدال طلا و نقره و برنز به برگزیدگان بخش‌های مختلف اهدا می‌شود و یک جایزه سالانه هم وجود دارد.

هنرمندان و آثاری که در طول هر فصل برنده مدال می‌شوند، شانس حضور در رقابت جایزه سالانه را هم خواهند داشت. برگزارکننده این رویداد هم سازمانی به همین نام است و Global Music Awards یکی از جوایز معتبر موسیقی در آمریکای شمالی محسوب می‌شود. «چارلز دنلر» و «آرتور فیلیپی» از جمله داوران معروف این رویداد موسیقی هستند. حالا باید منتظر ماند و دید رقابت قطعه رویا با صدای علیرضا قربانی و سولانژ مردینیان و موسیقی احسان مطوری در بخش سالانه Global Music Awards چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

قطعه رویا تابستان امسال و همزمان با کنسرت‌های «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» منتشر شد. اجراهایی که با استقبال چشمگیر دوستداران این خواننده رو به رو شد و قرار است تور سراسری با من بخوان، پاییز و زمستان امسال در شهرهای مختلف ایران برگزار شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×