تیزر دهکده موسیقی

تیزر دهکده موسیقی

1398/03/12 - 08:32 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :کلیپ 0 نظر

موسیقی تاثیر فوق العاده ای بر روح انسان دارد و اگر درست به کار رود می تواند زیبایی را در رویاهای روح جایگزین کند، از دیر باز موسیقی به عنوان هنری با روح بزرگ شناخته شده ، اما با توجه به گسترش روز افزون مشغله های ذهنی انسان و زندگی ماشینی ، از اهمیت یادگیری این هنر بزرگ کاسته شده است .

این روزها کمتر کسی است که وقت ، برای یادگیری موسیقی بگذارد غافل از اینکه موسیقی از هرج و مرج ، نظم می آفریند زیرا ساختار آن در این است ، که چون ریتم بر چیزهای ناهمگرا ، همسانی تحمیل میکند و همچون ملودی به چیزهای گسیخته، پیوستگی می دهد ، از این رو موسیقی میتواند ذهن انسان و مشغولیات او را نیز سامان دهد و به آرامشی روحی برساند .

با توجه به این مسائل، برای زنده کردن این هنر بزرگ در این سایت تلاش هایی انجام گرفته تا مخاطبان آن بتوانند در کنار آشنایی بیشتر با سازها،سبک ها و فواید نواختن موسیقی ، همچنین با خبر شدن از تازه های دنیای موسیقی ، با اساتید مجرب و آموزشگاههای برتر موسیقی و فروشگاههای موبوطه آشنا شوند که این امر از آن جهت صورت گرفته تا مخاطبان با دسترسی سریع و آسان بتوانند بعد از مقایسه، بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود برای یادگیری این هنر داشته باشند .

سایت دهکده ی موسیقی همچنین امکان ثبت نام اینترنتی کلاس ها ، برای صرفه جویی در وقت به منظور در نظر گرفتن راحتی کاربران محترم ، فراهم کرده است .

با امید به اینکه با ارائه ی این امکانات بتوانیم در زنده نگه داشتن این هنر والا نقشی داشته باشیم با نظرها و انتقادات خود ما را در راستای رسیدن به این هدف یاری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×