علی پهلوان برنده جایزه بین‌المللی آهنگسازی آمریکا شد

علی پهلوان برنده جایزه بین‌المللی آهنگسازی آمریکا شد

1398/02/14 - 18:25 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

ناب سومین قطعه مستقل علی پهلوان است که مرداد سال گذشته توسط شرکت ترانه شرقی منتشر شد.

این قطعه با هم‌خوانی هومن فرمند و سپیده پیر بادیان منتشر و میکس و مسترینگ آن توسط محمد فلاحی انجام شده و علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است درباره آن به «موسیقی ما» می‌گوید: «ده سال بیشتر است که ملودی این قطعه را ساخته‌ام. ابتدا شعر دیگری داشت و می‌خواستم نامش را هم «مثل تو» بگذارم اما نتوانستم شعری که با این نام هم‌خوانی داشته باشد را کامل کنم و تا مدت‌ها این ملودی نیمه‌کاره رها شد. اما ملودی‌اش به یادم آمد و هم‌زمان ترانه‌اش هم در ذهنم شکل گرفت و آن را تنظیم کردم و تصمیم گرفتم برای هم‌خوانی از دوستانم در ایران کمک بگیرم اما این اتفاق محقق نشد و در نتیجه دوستانم در سیدنی در این قطعه با من هم‌خوانی کردند.»

پیش‌تر نیز علی پهلوان یک‌بار به مرحله نیمه نهایی مسابقه‌ی بین‌المللی Music City SongStar و یک‌بار با گروه «آریان» به نیمه نهایی مسابقه جهانی موسیقی رادیو بی‌بی‌سی رسیده بود.

مسابقه بین‌المللی آهنگسازی هرساله در شهر نشویل آمریکا برگزار می‌شود و هنرمندانی مشهور و مدیران صنعت موسیقی داوری مسابقه را به عهده دارند. امسال از جمله افراد مشهوری که داوری این مسابقه را به عهده داشتند می‌توان از آدام لمبرت و مارک آنتونی نام برد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×