انتشار آلبوم «لوتوس» کاوه آفاق در روزهای منتهی به کنسرتش

انتشار آلبوم «لوتوس» کاوه آفاق در روزهای منتهی به کنسرتش

1397/11/24 - 13:49 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

مثل همیشه کاوه آفاق علاوه بر وکال، آهنگسازی و ترانه‌های البومش را هم به‌عهده داشته و برخلا آلبوم پیشین کارش را با یک تنظیم‌کننده یعنی آرمان مهربان پیش برده است. آرمانمیکس و سترینگ آلبوم را هم به عهده داشته و در استودیو دژآهنگ آن را صدابرداری کرده است. آریا آریا هم تنظیم یکی از قطعات را برعهده داشته است. پیام زمانی (درامز)، آرمان مهربان (پیانو و سینتی‌سایزر)، شهاب آفاقی، آندره خاچیکیان، آرمان تبریزیان (گیتار)، مهرداد حامدی (گیتارباس) و آراد آریا (ویولن)، یزدان آهی (سازهای ابداعی) نوازندگان این آلبوم هستند که میکس و مسترینگ آن هم توسط آرمان مهربان انجام شده است.
 
آفاق می‌گوید دو قطعه آخر آلبوم یعنی «حالا» و «ترافیک» چند ورژنی هستند و قرار است دیگر نسخه‌های این دو اثر به زودی در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

این هنرمند قرار است روز پنجشنبه دوم اسفند، ساعت 20  کنسرتی را در سالن وزارت کشور روی صحنه ببرد و 22 قطعه اجرا کند که علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیزش، آلبوم تازه منتشر شده‌اش را هم برای مخاطبانش اجرا می‌کند. بلیت‌های آن را می‌توانید از سایت ایران کنسرت تهیه کنید.

سومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه‌کنندگی ساسان کرمانی و مجید محسنی تهیه و تولید شده‌اند و توسط هنر اول پردیسان پاسارگاد منتشر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×