دومین شب اجراهای جشن صدسالگی هنرستان موسیقی تهران

دومین شب اجراهای جشن صدسالگی هنرستان موسیقی تهران

1397/10/25 - 18:50 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

و با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی چون: علی اکبر شهنازی، فرامرز پایور، ابوالحسن صبا، حسین علیزاده، نادر سینکی و... برگزار شد و هنرجویان فعلی هنرستان های موسیقی دخترانه و پسرانه در قالب ارکسترهایی جوان به اجرای برنامه پرداختند.

در حالی که انرژی و هیجان در اجرای این گروه های جوان به چشم می خورد، در تمام طول اجرا تشویق حاضرین در سالن سعی داشت این میزان هیجان و استرس را کاهش دهد و حضور بزرگان موسیقی و پیشکسوتان حوزه هنر از نکات جالب توجه اجراهای شب دوم این جشن بود. تقی ضرابی، فیروزه نوایی، گلنوش صالحی، شهاب فیاض، سینا ذکائی، علیرضا ایلچی، پریسا زهتابیان و ... از جمله هنرمندان و مدیران کنونی هنرستان موسیقی دخترانه و پسرانه بودند که در سالن حضور داشتند و اجرای این ارکسترهای خوش آتیه را از نزدیک تماشا کردند.

در انتهای این برنامه هدایا و لوح تقدیری از سوی محمد اللهیاری (مدیرکل دفتر توسعه و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزار کننده جشن صد سالگی) و احسان آقایی (دبیر جشن صد سالگی) به چهار رهبر ارکسترهای هنرستان دخترانه و پسرانه تقدیم شد. گلنوش صالحی، محمد رضا فیاض، پدرام طاهريان و نادر سينكي چهار رهبر ارکستری بودند که در انتهای اجراهای شب گذشته مورد تقدیر قرارگرفتند.

گفتنی ست ۲۷ دی ماه ساعت 15 جشن اصلی صد سالگی هنرستان موسیقی تهران در تالار وحدت با حضور وزیر ارشاد برگزار خواهد شد و ارکستر بادی تهران، گروه «نریمان» به سرپرستی علی پژوهشگر، دوئت سنتور و تمبک استادان سعید ثابت و محمد اسماعیلی و ارکستر مشترکی از هنرستان‌های دختران و در قالب یک ارکستر سمفونیک، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

جشن صد سالگی هنرستان موسیقی تهران با همکاری و همیاری معاونت هنری وزارت ارشاد، موسسه توسعه هنرهای معاصر، دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری و بنیاد رودکی برگزار می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×