نظرسنجی جشن سالانه موسیقی ماتا 10 دی ماه تمدید شد

نظرسنجی جشن سالانه موسیقی ماتا 10 دی ماه تمدید شد

1397/10/07 - 18:41 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 0 نظر

رشته‌هایی که کاربران گرامی می‌توانند آرای خود را در آنها به ثبت برسانند، عبارت است از آلبوم برتر سال 96 در 4 شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی پاپ-راک و موسیقی تلفیقی و تجربی) و قطعه برتر سال 96 در 3 شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی). شاخه کارشناسی، تندیس‌های بیشتری در رشته‌های تخصصی‌تر را شامل می‌شود؛ از جمله ۹ تندیس طلایی برای آلبوم برگزیده سال (در سبک‌های موسیقی سنتی و دستگاهی باکلام، موسیقی سنتی و دستگاهی بی‌کلام، موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی، موسیقی تلفیقی و تجربی، موسیقی دراماتیک (فیلم، دکلمه و...)، موسیقی کلاسیک و مدرن و ملل، موسیقی پاپ، موسیقی پاپ/راک، موسیقی محلی و مقامی و آئینی)، ۴ تندیس طلایی برای آهنگساز برگزیده سال (سنتی، تلفیقی و پاپ) و تنظیم‌کننده برگزیده سال، یک تندیس برای شاعر/ترانه‌سرای برگزیده سال و یک تندیس برای ترانه/شعر برگزیده سال. همچنین دفترچه‌های مربوط به نظرسنجی کارشناسی نیز برای کارشناسان موسیقی ارسال شد است.

لازم به ذکر است برای شرکت در نظرسنجی حتما باید در سایت موسیقی ما با ایمیل معتبر عضو شده و سپس اقدام به ثبت رای خود بفرمایید. ایمیل های نامعتبر قابلیت عضویت در سایت موسیقی ما را ندارند.
 
همچنین این برنامه امسال برای اولین‌بار در تاریخ برگزاری خود، میزبان جمعی از مردم و علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود که نحوه حضور در آن، به زودی به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×